Замовник на початку року уклав прямий договір на придбання послуги з постачання теплової енергії на 2023 рік. Обґрунтовували закупівлю — абзацом 4 частини 5 пункту 13 Особливостей, тобто тим, що послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання. На початку жовтня замовник отримав від постачальника листа з інформацією про підвищення тарифів на послугу з постачання теплової енергії, а також про зміну теплового навантаження та зміну норм споживання теплової енергії. Як діяти замовнику — укладати додаткову угоду на зміну істотних умов договору чи розривати договір, а потім укладати новий?
Відповідаємо.
Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922, крім частин 2—5, 7—9 статті 41 Закону № 922 та Особливостей (п. 17 Особливостей).
Зміна істотних умов договору про закупівлю, укладеного...