Діловий етикет у листуванні з колегами

Корисно та цікаво
6 жовтня 2023 року
|
1 хвилину Читати

Як писати колегам та підлеглим онлайн, щоб вони не ігнорували ваші доручення, розповів фахівець з етикету

_______Тетяна Петренко, експерт із бізнес-етикету, Київ

Месенджерами часто користуються у діловому середовищі, коли йдеться про швидкі й не дуже офіційні комунікації. На відміну від електронної пошти, спілкування вайбером, ватсапом, телеграмом або скайпом менш формальне. Цими програмами зазвичай користуються, щоб оперативно вирішити робочі питання.

Через віддаленку месенджери та електронну пошту довелося опанувати навіть тим бухгалтерам, які раніше обходилися без них. Як налагодити онлайн-відносини у відділі та не пересваритися при цьому з колегами, розповідає експерт.

Сім правил ділового спілкування у месенджерах

Іноді ваші послання у месенджері можуть здатися співрозмовникові недоречними або дратівливими. Уникнути незручних ситуацій допоможуть правила цифрового етикету.

Рвані речення

Ділове листування має бути лаконічним і зрозумілим. Що менше вживатимете фраз, які не несуть смислового навантаження, то ліпше. Особливо якщо відправляєте їх окремими рваними повідомленнями: «Привіт усім...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search