Аналіз цін на ринку — надійний інструмент закупівельника. Він гарантує:
- успішність закупівлі;
- відсутність зауважень з боку органів контролю;
- ціну, що забезпечить економію бюджетних коштів.
Опануємо головні правила.
Як рекомендує діяти Мінекономіки
Замовники можуть використовувати кілька методів для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі. Усі вони детально описані в Примірній методиці визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженій наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275.
Аналіз ринку — один із етапів визначення очікуваної вартості. Він допомагає визначити коло постачальників, які можуть виконати умови закупівлі (обсяги, строки постачання тощо).
Відкриті джерела
Для аналізу ринку можете користуватися відкритими джерелами. Це, наприклад:
- сайти виробників та/або постачальників відповідної продукції;
- спеціалізовані торговельні майданчики;
- електронні каталоги;
- реклама;
- прайс-листи;
- дані в електронній системі закупівель;
- дані спеціалізованих інформаційно-ана...