На що звертати увагу, коли встановлюєте вимоги до постачальника електроенергії

Тендерна документація
4 липня 2023 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Тетяна Колісник
керівник консультаційної групи Експертус Держзакупівлі Цифрового видавництва Експертус, консультант з питань публічних/державних закупівель, Київ

Під час закупівлі електроенергії замовник встановлює вимогу до учасника надати довідку про створення учасником на території області власного структурного підрозділу — Центру обслуговування споживачів (клієнтів). При цьому замовник керується пунктом 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312. А саме: «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50 000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством». Чи не вважатиметься ця вимога дискримінаційною?

Відповідаємо.

Вимога до учасника надати довідку про створення учасником на території області власного структурного підрозділу — Центру обслуговування споживачів (клієнтів) вважається неправомірною. Пояснимо чому.

У разі проведення відкритих торгів згідно з Особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального,...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search