Під час закупівлі електроенергії замовник встановлює вимогу до учасника надати довідку про створення учасником на території області власного структурного підрозділу — Центру обслуговування споживачів (клієнтів). При цьому замовник керується пунктом 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312. А саме: «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50 000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством». Чи не вважатиметься ця вимога дискримінаційною?
Відповідаємо.
Вимога до учасника надати довідку про створення учасником на території області власного структурного підрозділу — Центру обслуговування споживачів (клієнтів) вважається неправомірною. Пояснимо чому.
У разі проведення відкритих торгів згідно з Особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального,...