Онлайн-помічник — надійний інструмент для поповнення бази даних експертно-правової системи «Експертус Держзакупівлі».
Ви можете скористатися цим інструментом, якщо не знайдете в базі даних експертно-правової системи «Експертус Держзакупівлі» опису робочої ситуації, яка аналогічна вашій. Як ним користуватися, щоб отримувати рішення для власних робочих ситуацій, — розповімо далі.
1. Ви можете надіслати звернення до нашої експертної підтримки за допомогою зеленої кнопки, що розміщена в правому нижньому куті сторінки.
2. Надіслати своє звернення в онлайн-режимі й отримати відповідь упродовж 30 хвилин ви можете в розділі «Чат».
Для цього:
- перейдіть у розділ «Чат» у віджеті Онлайн-помічника;
- опишіть свою ситуацію в порожньому рядку;
- відправте звернення.
3. Коли отримаєте відповідь, можете оцінити роботу експерта за шкалою від 1 до 5: натисніть на зірочки в кінці спілкування.
4. Додати до бази даних складнішу робочу ситуацію й отримати на неї розгорнуту відповідь ви можете в розділі «Письмово». Ця опція доступна тільки для передплатників тарифу PRO. Для цього:
- перейдіть у розділ «Письмово» у віджеті Онлайн-помічника;
- натисніть на кнопку «Додати робочу ситуацію» і введіть текст;
- натисніть «Надіслати».
4. За потреби можете доповнити свою ситуацію додатковими даними:
5. Якщо ви захочете переглянути робочі ситуації, якими ви поповнювали базу даних, то можете прогорнути стрічку чату.
6. Якщо стикнетеся з технічною проблемою, звертайтеся до служби техпідтримки через розділ «Служба турботи».
7. Пересилайте скріни, що ілюструють різноманітні техпроблеми, які складно описати словами. Для цього натискайте на зображення с...