Замовник проводить запит пропозицій постачальників. У річному плані він зазначив конкретну назву — папір для друку. Натомість на майданчиках предмет самостійно поставити неможливо. В оголошенні необхідно обрати профіль закупівлі, а предмет закупівлі просто дублює цей профіль, внести зміни неможливо. Тобто предмет закупівлі в оголошенні — Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий. Попри те що всі ці показники зазначені в діапазоні, учасник може надати, наприклад, СIE від 161% до 165%. Тому, якщо взяти цей предмет за основу, він не буде відповідати тому, що замовник закуповує. Як правильно оголошувати запит пропозицій постачальників з урахуванням того, що неможливо зазначити предмет, а предмет в оголошенні буде не відповідати плану та договору?
Відповідаємо.
Замовнику доцільно визначати назву предмета закупівлі, враховуючи інформацію щодо профілю товару. Аргументуємо.
Порядок формування та використання електронного каталогу затверджен...