Право першого та другого підписів платіжних та інших розрахункових документів установа надає щонайменше двом особам — керівнику та головбуху.
Коли установа відкриває в органі Казначейства рахунки, то має засвідчити зразки:
- підписів осіб, які мають право першого та другого підписів;
- відбитка печатки установи.
Для цього установа заповнює та подає до органу Казначейства спеціальний документі — картку зі зразками підписів та відбитка печатки (далі — Картка). Пояснимо, як правильно це зробити.
Коли подати до органу Казначейства
Картку обов’язково подають у разі:
- відкриття в органі Казначейства першого рахунку;
- зміни або тимчасової відсутності особи, якій надали право першого/другого підпису платіжних та інших розрахункових документів;
- призначення особи, яка тимчасово виконуватиме обов’язки керівника чи головбуха.
Перелік документів, які слід подати для відкриття бюджетних рахунків, визначає пункт 3.1 Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казнач...