Складаємо протокол робочої групи

Уповноважена особа
20 березня 2023 року
|
1 хвилину Читати

У разі закупівлі складного предмета закупівлі чимало замовників утворюють робочу групу, до якої вводять різних працівників замовника. Така група бере участь у розгляді тендерних пропозицій/пропозицій, у проведенні переговорів у разі здійснення переговорної процедури. Попри те, що рішення робочої групи має дорадчий характер, його слід належно зафіксувати.

Яке рішення ухвалили? Хто і щодо яких негараздів застерігав? Підкаже протокол. І саме від того, наскільки точно й вичерпно його склали, залежатимуть оперативність та якість його втілення.

Розібратися, яка специфіка вирізняє зміст та оформлення протоколів, допоможе консультація.

user icon
Олена Петровська
провідний експерт з трудового законодавства Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ

Призначення протоколу

Протоколи становлять особливий вид документів: їх складно з однозначністю віднести до певної групи організаційно-розпорядчої документації.

У протоколах фіксують перебіг обговорення питань і ухвалення рішень на зборах, нарадах і засіданнях (далі — засідання) різних колегіальних органів (як постійних, так і тимчасових), що створює підстави кваліфікувати ці документи як інформаційно-аналітичні.

Водночас протоколи містять розпорядчу (постановчу) частину й тому можуть розглядатись як розпорядчі документи. Тому протокол — це інформаційно-аналітичний документ, що містить інформацію, на підставі якої ухвалюють певні управлінські рішення. 

Особливості оформлення протоколів визначають:

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search