Як організувати закупівлю послуг з управління, якщо кошти надходитимуть частинами

Оренда
26 лютого 2023 року
|
1 хвилину Читати

Пояснимо, як спланувати і провести закупівлю, якщо кошти виділяють періодично та маленькими сумами

user icon
Інна Масляна
консультант з публічних закупівель, Черкаси

Ситуація. Замовник має укласти договір про закупівлю послуг з управління нерухомістю. Однак кошторису у замовника немає. Кошти надаватимуть за спецфондом маленькими сумами, перша — надійте в березні. Лише після цього замовник зможе укладати договір. Як організувати закупівлю?

Рішення. У цій ситуації важливо розуміти різницю в підходах до планування та проведення закупівлі. А щоб обрати для себе оптимальний варіант, слід урахувати власну специфіку діяльності. Розберемо все по черзі.

На що зважати щодо управління нерухомістю

Управління нерухомістю — це комплексна послуга, що передбачає управління третьою особою (спеціальною організацією) об’єктами нерухомості за винагороду.

Власник передає своє майно в управління спеціальній організації зазвичай тоді, коли хоче звільнитися від механічної та рутинної роботи, заощадити власний час та ресурси. Тож управління нерухомістю відбувається в інтересах власника майна, і його головна мета — отримати прибуток.

Поняття «управління нерухомістю» — багат...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search