Чи може постачальник оформлювати первинні документи в електронній формі

Уповноважена особа
17 лютого 2023 року
|
1 хвилину Читати

Пояснимо, як організувати електронний документообіг із контрагентом. З’ясуємо, чи може постачальник надавати електронні первинні документи, що підписані електронним підписом 

user icon
Олександр Єфімов
адвокат, аудитор, доктор філософії права, доцент, Київ

Постачальник бажає співпрацювати із замовником, якщо він організує електронний документообіг. Які наслідки для замовника? Як потрібно зберігати такі документи? Чи можуть видаткові накладні, які надає постачальник, бути підписані електронним підписом?

Електронний документ — гідна альтернатива старому доброму паперовому документу. За дотримання деяких умов цей документ стане повноцінним учасником документообігу і продавця, і покупця.

Спочатку з’ясуємо, що таке електронний документ.

Що таке електронний документ

До відома

Електронний документ — це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа (ст. 5 Закону № 851).

Попри те що електронний документ створюють, передають і зберігають електронними засобами, його можна перетворити у візуальну форму. Нею є відображення даних, що він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для того, аби його зміст могла сприймати людина.

Та чи буде такий документ ори...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search