Постачальник бажає співпрацювати із замовником, якщо він організує електронний документообіг. Які наслідки для замовника? Як потрібно зберігати такі документи? Чи можуть видаткові накладні, які надає постачальник, бути підписані електронним підписом?
Електронний документ — гідна альтернатива старому доброму паперовому документу. За дотримання деяких умов цей документ стане повноцінним учасником документообігу і продавця, і покупця.
Спочатку з’ясуємо, що таке електронний документ.
Що таке електронний документ
До відома Електронний документ — це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа (ст. 5 Закону № 851). |
Попри те що електронний документ створюють, передають і зберігають електронними засобами, його можна перетворити у візуальну форму. Нею є відображення даних, що він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для того, аби його зміст могла сприймати людина.
Та чи буде такий документ ори...