За результатами закупівель у замовника з’явилися нові документи, створені в період дії воєнного стану. Як формувати номенклатуру справ?
У процесі закупівельної роботи в замовника накопичується чимало документів, які стосуються закупівель. Для того щоб упорядкувати зберігання цих документів, застосовують номенклатуру справ — обов’язковий для кожної юридичної особи систематизований перелік назв справ, які формують в її діловодстві, із зазначенням строків їх зберігання.
Номенклатура справ призначена, щоб:
- встановити єдиний порядок формування справ для документів, створених в електронній і паперовій формах;
- забезпечити їх облік, оперативний пошук документів за їх змістом і видом,
- визначити строки зберігання справ.
Чому потрібна номенклатура справ
Номенклатура справ є основою для складання описів справ постійного та тривалого (понад 10 років) зберігання, а також для обліку справ тимчасового (до 10 років включно) зберігання (п. 1 гл. 1 розд. IV Правил організації д...