Організація харчування в закладі освіти: які документи мають бути на харчоблоці

Закупівля за предметами
15 листопада 2022 року
|
1 хвилину Читати

Пояснимо, які документи мають бути на харчоблоці закладу освіти. Тож під час перевірки організації харчування в закладі почуватиметеся впевненими, що все зробили правильно і не боятиметеся зауважень інспектора Дежпродспоживслужби

user icon
Олена Уварова
заступник начальника управління — начальник відділу безпеки середовища життєдіяльності Головного управління Держпродспоживслужби у м. Києві

Відповідальність за організацію харчування в закладі освіти, матеріально-технічне забезпечення харчоблоку, безпечність та якість сировини, харчових продуктів і готових страв, дотримання вимог санітарного законодавства та законодавства з питань безпечності та якості харчових продуктів, виконання норм харчування, відповідність меню несуть:

  • засновник закладу освіти;
  • постачальник харчових продуктів та/або послуг з харчування;
  • керівник закладу освіти.

Тож керівник закладу разом з медпрацівником повинні постійно контролювати організацію харчування, зокрема, перевіряти, чи дотримані умови та строки зберігання продуктів харчування та їх реалізації, технологія приготування страв, норми харчування.

Які ж документи потрібно мати, щоб перевірки інспектором Дежпродспоживслужби в харчоблоці закладу пройшли без зауважень та порушень.

У сфері дотримання вимог санітарного законодавства

Інспектор перевірятиме не лише наявність документів, а й те, чи належним чином їх оформили.

Тож зазирніть у Таблицю ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search